Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2020 04:00 - КРЪГ НА БЛАГОСЛОВЕНИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 294 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Филипяни 1:3-11

„Но аз ви моля, братя ... да ме поддържате с усърдна молитва към Бога за мен ...“ (Римл. 15:30)
Когато проблемите в работата започнат да ме събарят, молитвата за другите ми помага да преодолея своята потиснатост. Винаги намерам нужди на християни в интернет. Толкова много хора се борят с някаква зависимост, болест, финансови нужди, разрушителни взаимоотношения - все проблеми, по-големи от моите.
Когато се молим за нуждите на другите, винаги има две страни, които са благословени - този, за когото се молят и този, който се моли. Бог чува молитвите ни и разбира, че искаме най-доброто за хората, за които се застъпваме. За нас ще е много по-лесно да осъзнаваме и представяме пред Господ собствените си нужди, ако сме се научили да се застъпваме за ближните си, които са тежко болни или самотни, ако ги обичаме. Молитвите ни за другите създават един „кръг на благословение“  около нас и тези хора.

Молитва: Господи, застъпвам се за .... (името на този, за когото се молим) днес. Помогни му-ѝ да намери разрешение на проблемите си. Помогни на този човек да оцени красотата на цветята, синевата над нас, птиците. Нека той почувства Твоето присъствие и се изпълни с радостта, която само Ти можеш дадаваш. Амин.

Мисъл за деня: Някой се нуждае от моята молитва днес.
Анита Дайананд (Индия)

Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО НЕ Е ЩАСТЛИВ НА РАБОТНОТО СИ МЯСТО.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469896
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930