Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2020 05:00 - ЧУВСТВАТА СА ПОДАРЪК ОТ БОГ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 356 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Йоан 2:13-16

„Затова, като отхвърлите лъжата, говорете всеки с ближния си истина; защото сме части един на друг. Гневете се, но без да съгрешавате ...“ (Ефес. 4:25-26)
Преди години бях изпаднала в собено състояние - плачех за всичко и мислех, че единствената утеха за мен би била смъртта. Когато потърсих помощ за депресията си, едно от първите неща, които ми каза моят терапебт, беше: „Депресията е гняв, обърнат навътре.“

През целият си живот съм смятала, че гневът е неприемлива емоция. Винаги когато съм се гневила на някого, съм преглъщала гнева си и не съм се конфронтирала с него. Целият този спотаяван гняв е предизвикал „цирея“ на депресията. Разбрах, че независимо колко трудно ми е било, е трябвало да показвам яда си и да давам на другите да разберат кое ме наранява.
Знам, че като християнка съм призовавана да не показвам гняв. Но при по-настоятелен размисъл разбрах, че Исус ни призовава да изразяваме гнева си пред тези, които са ни наранили (Матей 18:15), както сам Той направи, когато обърна масите на търговците в храма (Йоан 2:13-16). Няма нищо грешно в това да изпитваш гняв и да го показваш. Бог иска от нас да сме внимателни как точно ще правим това.

Молитва: Благодарим Ти, Боже, за всички свои чувства. Помогни ни да ги изразяваме по начин, който да Ти е угоден, амин.

Мисъл за деня: За да си пълноценно човешко същество, трябва да чувстваш, както Бог е промислил.
Джени Уитингтън (Тексас)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ СТРАХУВАТ ДА ПОКАЗВАТ ГНЕВА СИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1444916
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031