Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2019 05:00 - ДУХЪТ В ЗАЛОГ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 2 Кор. 1:21-22

„А Този, Който ни утвърждава заедно с вас в Христос (...) е Бог, Който ни е запечатал и е дал в сърцата ни Духа в залог.“ (2 Кор. 1:21-22)

През летните месеци, когато бях във ваканция, често ходех при дядо и баба. Един от любимите ми спомени са безалкохолните в техния хладилник. Вкъщи използвахме пластмасови бутилки, но при баба и дядо имаше от старите стъклени бутилки. Растейки във време, в което можем да си позволим много неща, обикновено изхвърлях бутилките. Един ден баба извади една от кошчето и ми посочи етикета с надпис: „Върни амбалажа“. Тя ми обясни, че безалкохолното в стъклени бутилки е малко по-скъпо, но когато връща амбалажа, в магазина й връщат парите. Стъклените бутилки са по-добрият избор както за природата, така и за просиводителите.

Днес, когато и хората изглеждат заменими като вещите, е добре да помним думите на 2 Кор. 1:22. Павел ни казва, че Бог е вложил нещо в сърцата ни - Святият Дух, което е гарант за Неговото дело. Бог няма да ни остави или забрави. Дори когато се чувстваме празни, Святият Дух  и ни води към нашето бъдеще. Можем да сме уверени, че ако познаваме действието на СВятият Дух сега, ще живеем в Божието присъствие във вечността.

Молитва: Боже, помогни ни да видим Твоята грижа, благодарение, на която вложи Духа Си в нас като гарант, че ще бъдем заедно с Теб завинаги. Амин.

Мисъл за деня:
Святият Дух в сърцето ми ми напомня за големите неща, които ме очакват.
Зак Кардън (Джорджия)

Да се молим за: ДОВЕРИЕ В СВЯТИЯ ДУХ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472679
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930