Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2019 05:00 - БЕЗ ОГРАНИЧЕНИЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 312 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Матей 8:14-17

„Искайте и ще ви се даде; търсете и ще намерите; хлопайте и ще ви се отвори.“ (Матей 7:7)
Когато майка ми се раболя от деменция, дойде да живее при мен. Лекарят й изписа лекарства, но тя отказваше да ги пие. Ставаше все по-враждебна и вече не познаваше близките си. Това ме караше да се чувствам изтощена и обезсърчена. Постоянната ми молитва беше за сила да продължавам да се грижа за нея и когато вече не мога да го правя - за мъдрост да я настаня в подходящо лечебно заведение.

Но една вечер прочетох как Исус изцелява тъщата на Петър. Не се бях сетила да помоля Бог да изцели моята майка. Можеше ли такава болест да бъде изцелена? Припомних си, че силата на Бога не може да бъде ограничена от нищо, затова Го помолих да изцели майка ми.

Нищо ново не се случи непосредствено след моята молитва. Продължихме с ежедневните си задачи, но с времето майка ми започна да ми съдейства, да си припомня хора и да се успокоява. Когато братовчедка ми забеляза, че състоянието й се е променило, аз знаех, че Бог е отговорил на молитвите ми. Тя живя още две години, през които се молеше за своите близки поименно. Дали бяха сбъркали диагнозата й, дали лекарствата бяха подействали или беше изцелена по чуден начин, за мен не е толкова важно. Знам само, че помолих Бог за помощ и Той ми помогна.

Молитва: Господи Исусе, благодарим Ти за Твоята милост и помощ. Давай ни смелост, за да Те молим за това, от което се нуждаем, а не само за това, което смятаме, че е възможно да получим. Амин.

Мисъл за деня: За Бог няма ограничения.
Шарън Бийти (Алабама)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СТРАДАТ ОТ ДЕМЕНЦИЯ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469668
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930