Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2019 05:00 - МИЛОСТ ВМЕСТО ОГОРЧЕНИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 192 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Матей 18:21-35

„Всякакво огорчение, ярост, гняв, вик и хула, заедно с всяка злоба, да се махнат от вас; и бъдете един към друг благи, милосърдни; прощавайте си един на друг, както и Бог в Христос е простил на вас.“ (Ефес. 4:31-32)

Преди известно време видях позната, която много ме беше обидила. Разменихме си усмивки и поговорихме, но горчивината дълбоко в мен си оставаше. От неприятната случка бяха минали години, мислех си, че съм й простила, но явно не бях. И за съвсем кратко време болката и гневът се възродиха.

Тогава като че ли Святият Дух ми припомни днешния стих. Представих си червената гъба на кухненската ми мивка. С нея не мога да попия горчиво кафе и да изтискам ябълков сок. Защо тогава си мисля, че мога да тая горчивина, а да не проявявам милост и простителност? И аз като гъбата, мога да предложа само това, което е в сърцето ми.
Днешният стих ни напомня да се освободим от огорчението и от всяка злоба и ни насърчава да бъдем благи и милосърдни, и да си прощаваме, както Бог ни е простил. Само ако освободим място за добротата, милостта и прошката, ще се освободим от огорчението и злобата.

Ако Христос може да прости на мен, значи и аз мога да простя на моята приятелка. Днес ще започна с вяра в Бога да се освобождавам от огорчението, като се моля постоянно за нея.

Молитва: Отче, благодарим Ти, че ни обичаш и прощаваш. Помогни ни да се освободим от горчивината и злобата, за да се изпълним с доброта и милост. В името на Исуса, амин.
Тами ван Гилс (Вирджиния)

Мисъл за деня: Мога да проявявам християнско милосърдие, като прощавам на хората.

Да се молим за: НЯКОГО, НА КОГОТО ТРЯБВА ДА ПРОСТИМ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469677
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930