Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2019 05:00 - ИСКРЕНИ С БОГА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 180 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Римл. 8:31-39

„Понеже съм уверен, че нито смърт, нито живот, нито ангели, нито власти, нито сегашното, нито бъдещето, нито сили, нито височина, нито дълбочина, нито кое и да е било друго създание ще може да ни отлъчи от Божията любов, която е в Христос Исус, нашия Господ.“ (Римл. 8:38-39)

Никога не съм разбирала истинското значение на този стих, докато не изгубих най-голямото си дете преди няколко години. Преминах през много емоции и не знаех дали някои от тях са основателни. Възпитавана съм никога да не се гневя за нещо, което Бог е допуснал да се случи. Но когато прочетох днешните стихове, Бог ми напомни, че съм човек.

„Нищо“. Тази дума прикова вниманието ми. Наистина ли, Боже? Нищо не може да ни отдели от Тебе? Господ ме уверява в това, но Библията не ми казва, че нищо лошо няма да се случва. Казва, че нищо не може да ни отдели от Бога, дори трагичната загуба на любим човек.

Когато осъзнаем, че Бог е винаги с нас, можем да излеем пред Него своите истински чувства.  После можем да поемем по пътя на изцелението, което Той ни обеща. То ще ни донесе мир.

Молитва: Господи, помогни ни да разберем, че си Бог и че можем да Ти поверим своите болки с увереност, че се грижиш за нас и чуваш молбите ни за помощ. Амин.

Мисъл за деня: Дори когато се гневя, Бог е с мен.
Дженифър Флойд (Флорида)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ СТРАХУВАТ ДА СА ИСКРЕНИ С БОГА.


Тагове:   Господ,   флорида,   римляни 8,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1467511
Постинги: 2461
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930