Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2019 18:44 - НЯМА РАЗЛИКА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Галатяни 3:26-29

„Понеже няма разлика между юдеин и грък, защото същият Господ е Господ на всички, богат към всички, които Го призовават. Защото „всеки, който призове Господнето име, ще се спаси.“   (Римл. 10:12-13)

Никога не си бях и помислял, че цветът на кожата е някакъв проблем ... до трети клас. Всички ученици трябваше да попълним документ с рутинна информация като име, адрес, възраст. Тази част беше лесна за попълване. Но един въпрос ме притесни. Вдигнах ръка и помолих учителката да ми помогне: „Раса (посочете)“. Тя ми каза да напиша расовата принадлежност на баща си. Това не ми помогна много, защото той ми беше казвал, че е американец, въпреки че е от смесен афроамерикански и испански произход, докато майка ми е бяла.

С времето все повече виждах, че хората гледат на семейството ми по-особено. Чувствах, че не се вписвам. Но те ме научиха, че Бог е създал и цени всеки един човек. Всички сме специални по свой начин и трябва да се обичаме, независимо от това как изглеждаме.
Какъвто и да е нашият произход, трябва да знаем, че всички сме Божиии деца.

Молитва: Боже, благодарим Ти, че си създал всички нас специални. Помогни ни да се приемаме като равни, защото всички сме Твои деца. Амин.

Мисъл на деня: Божието семейство е пъстроцветно.
Бриана Пар (Тексас)

Да се молим за: СЕМЕЙСТВАТА СЪС СМЕСЕН БРАК



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445353
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031