Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2019 12:01 - ДАРЪТ НА МИРА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 102 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Псалом 16:5-11

„Винаги слагам Господа пред себе си; понеже Той е  отдясно ми, аз няма да се поклатя. Затова се зарадва сърцето ми и се развесели душата ми, а още и плътта ми ще пребивава в увереност.“ 
(Псалом 16:8-9)

Когато бях на 7 години, животът ми се промени драстично и завинаги. Дотогава с баща ми бяхме много близки. Една нощ той внезапно почина и ме остави самотна и отчаяна. Смъртта му донесе тежки времена на моето семейство - сякаш бяхме паднали в дълбока дупка и не можехме да излезем. С годините постоянно се притеснявах за бъдещето и страхът не отстъпваше място на каквато и да е радост. Но когато осъзнах, че той е станал най-близкият ми приятел, разбрах, че имам проблем.
Една нощ, когато се чувствах разбита, реших да помоля Бога да ме води в Своето Слово. С Неговата милост веднага отворих на Псалом 16. Със сълзи на благодарност  усещах как мир изпълва сърцето ми, докато четях, че трябва да се радваме в нашия Творец, Който е от дясната ни страна. Прочетох, че душите ни намират сигурност при Бога, Който никога няма да ни изостави, дори в най-мрачните часове.
Божият мир може да победи всичко. Само четенето на Словото може да промени изплашеното сърце, като го изпълни с радост и дълбок мир.

Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти, че ни обичаш и ни даваш мир, когато четем Твоето Слово. Нека никога не се изморяваме да Ти се доверяваме. Амин.

Мисъл за деня:
Бог ни е дал Библията, за да носи мир в душите ни.
Лидия Мастърс (Тексас)

Да се молим за: ДЕЦАТА, КОИТО СА ИЗГУБИЛИ РОДИТЕЛ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445046
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031