Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2019 05:00 - МЪДЪР СЪВЕТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 239 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Яков 1:2-6

„Мъдростта е у белокосите, казвате вие, а разумът - в дългия живот. А в Бога е мъдростта и силата. Той има разсъждение и разум.“  (Йов 12:12-13)

Откакто навърших 70, станах много избухлив. Чувствам се безполезен, когато Бог сякаш игнорира желанието ми за служение. Губя надежда, като гледам как роднинските връзки и фаворизирането на определени хора в обществото, както и други нередни неща са толкова разпространени в нашата държава. Понякога съм самотен и отчаян. В такива моменти започвам да се питам жива ли е още връзката ми с Бога. Забравям миналото и мърморя върху настоящите си проблеми.
Когато бях млад, вярвах, че Бог се радва на моята уникалност, на искрените ми молитви и дори на бурните ми емоции. Той ме спаси, когато щяха да ме убият в битка. Оцелях след две катастрофи. После Господ ми подари прекрасна работа, от която се издържах до пенсия. Когато се увличах прекалено много от успеха, Той забавяше темпото и това беше за мое добро. Когато се притеснявах как ще живея с малката си пенсия, Той ми даде мир и спокойствие.
Като си спомних всичко това, реших да се посветя на това да стана по-търпелив и издръжлив. Сега отново Му благодаря за духовната мъдрост и за разбирането, които ми е дал, за мира и радостта в Святия Дух. Сега виждам, че Господ никога не е преставал да бъде верен към мен.

Молитва: Милостиви Боже, когато се чувстваме отчаяни, помагай ни да си припомняме Твоите благословения и да търсим мъдростта и съветите Ти, амин.

Мисъл за деня:
Бог ми дава мъдър съвет във всеки момент от живота.
Йънг Чай Чънг (Южна Корея)

Да се молим за: ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА, КОИТО СТРАДАТ ОТ ДЕПРЕСИЯ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1437611
Постинги: 2432
Коментари: 24
Гласове: 1689
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031