Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2019 05:00 - ПРИЗОВАНИ КЪМ ПОКОРСТВО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: 1 Царе 15:1-25


„И Самуил каза: Всеизгарянията и жертвите по същия начин ли са угодни на Господа, както послушанието на Господния глас? Ето, послушанието е по-приемливо от жертвата и покорността - от тлъстината на овни.“ (1 Царе 15:22)


Докато бутах бебешката количка, не спирах да се моля. Преживявах поредната криза на тревога и депресия заради заболяването, което имах от 11 години. През последните две години бях изолирана в дома си и се молех да си намеря приятели. Освен това се притеснявах как ще осигуря активен и щастлив живот за бебето си. Когато почувствах Божия подтик да отида на сутрешното богослужение в църквата за първи път от девет години, се изплаших.
За някои това може да не е никакъв проблем, но Господ знае какво означаваше за мен. Въпреки това малката стъпка на покорство промени живота ми. Когато отидох, ме представиха на една домашна група, водена от млада двойка с бебе на възрастта на моето.
Сега имам общност от приятели, които ме подкрепят и с които се моля заедно и прославям Бога. Малкият ми син расте в най-добрата компания. научих важен урок, когато отворих сърцето си за Божието водителство!


Молитва:
Отче, благодарим Ти за Твоето Слово и за това, че ни водиш. Помагай ни да слушаме Твоя глас и да Ти се покоряваме дори когато не разбираме защо, амин.


Мисъл за деня:
Днес, в малките и големите неща, ще търся начините, по които Бог ме призовава да Му се покоря, амин.
Ана Блейвинс (Обединеното кралство)


Да се молим за: МЛАДИТЕ МАЙКИ, КОИТО СА БОЛНИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472897
Постинги: 2473
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930