Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2019 05:00 - НИКОГА САМИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
0



  Прочит: Лука 11:5-13


„И Аз ви казвам: Искайте и ще ви се даде; търсете и ще намерите; хлопайте и ще ви се отвори. Защото всеки, който иска, получава; който търси, намира; и на онзи, който хлопа, ще се отвори.“  (Лука 11:9-10)

  Когато съпругът ми, с когото бяхме заедно от 64 години почина, за пръв път останах да живея сама в над 80-годишния си живот. Трябваше да свикна. Често казвах нещо на глас и си отговаарях сама. Толкова копнеех за общуване, че когато се ссрещах с хора, не спирах да говоря, щастлива, че мога да споделя своите вълнения. Исках отново да заживея „нормално“.
Чувствах се добре в църквата, с приятелите, докато пишех, но празнотата оставаше. Един ден започнах да чета „Духовна манна“ и почувствах близост с авторите на размишленията. Техните преживявания ме мотивираха да се приближавам към Бога, моя истински приятел и Спасител. Сега знам, че не живея сама, защото Господ е с мен по всяко време, за да говоря с Него и да обогатява и вдъхновява живота ми със Своята безусловна любов.
Връзката ми с Бога ми дава сила да стана сутринта и да реша да приема новите предизвикателства, да се запитам как мога да изпълня Неговата воля и да помогна на другите да видят, че не са сами. Ако не се отделям от Него, ще намеря отговорите.


Молитва: Господи, благодарим Ти, че ни обгръщаш с любовта Си. Помогни ни да растем във вярата, за да виждат в нас Твоята протегната ръка. Амин.


Мисъл за деня:
Божията благодат и Неговият Дух са винаги с мен.

Люис Уилсън (Охайо)


Да се молим за: ВДОВИЦИТЕ    



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446483
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031