Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2019 01:00 - ТВЪРДЕ КЪСНО ЛИ Е ДА БЪДА СПАСЕНA?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 572 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  От: Катлий Размунзен
Източник: Precious Testimonies
 
Наскоро получихме писмо от една възрастна жена с гореспоменатият въпрос и решихме да публикуваме нашият отговор към нея онлайн, надявайки се той да помогне и на други.


„Здравейте Precious Testimonies! Преди години Бог ме накара да падна на колене, нашепвайки в сърцето ми, че веднага трябва да отида за помощ при Пастора. Аз не се подчиних. По онова време това щеше да бъде моят шанс да приема Исус Христос за свой Спасител. Бог ми беше дал силна вяра да направя това, но аз все отлагах решението. Колко ужасно ... не зная от къде да започна. Току-що прочетох статията ви в сайта Precious Testimonies и написаното в нея беше толкова вярно. Преди години Святият Дух  работеше  по мощен начин, за да ме привлече при Исус. От тогава изминаха 20 години и аз съм напълно изгубена. Един Пастор веднъж каза, че ако не приемеш Исус в този определен момент когато Святият Дух те привлича към Него и не откликнеш и не се покориш, то не можеш отново да се върнеш в този момент. О, много е страшно! Наистина ли Бог закоравява сърцето ти завинаги? Отнема ли вярата ти? Опитвам се да чета Писанието отново, но ми е много трудно. Много бих искала да чуя вашият отговор на върпоса ми. Вярвам, че Бог щеше да извърши толкова много неща, а аз ги изпуснах. Нямам съпруг, деца, семейство ... Също така, беше много важно да покажа Божията любов на други членове от семейството ми, които вече не са между живите ... Толкова много пропилях! Очаквам да чуя отговора ви!“


„Скъпа Дебора: благодарим Ви, че ни потърсихте с въпросите и опасенията си относно вашето спасение. Аз мисля и съм сигурна, че и съпругът ми би Ви отговорил по същият начин, че НЕ Е твърде късно да дойдете при Исус! Онзи Пастор, който ви е казал горенаписаното от вас, напълно греши! Докато вашето сърце се разкайва и идвате при Господа Исуса Христа с цялото си сърце, молейки Го да Ви прости, че не сте отишли при Него когато ви е призовавал, Той ще Ви прости и ще Ви посрещне с ШИРОКО ОТВОРЕНИ обятия. НИКОГА не е твърде късно да се покаеш (т.е. да промениш сърцето си и да поемеш в друга посока!)


Истина е, че има последствия, от които ние страдаме и трябва да понесем, ако продължаваме да живеем в грях и да следваме нашите собствени пътища, но нашият Бог е любящ и прощаваш Бог! Няма нищо, което да сте направила и Той да не прости! Не зная на колко сте години, но това не означава, че Бог няма да ви даде съпруг, ако това е желанието на сърцето ви. Аз ви насърчавам, ако се молите за съпруг, да завършвате молитвата си с думите: „Господи, да бъде Твоята воля!“, но и Му казвайте как се чувствате.


Вярвам, че причината, поради която Ви е трудно да четете Божието Слово е, че през всичките тези години, сте вярвала на лъжата, казана от онзи Пастор, с която врага Ви е хранил (разбира се, вината не е ваша). Врага на вашата душа - Сатана - е този, който предизвиква всички ваши съмнения и объркване. Ако желаете да се молите и да помолите Исус Христос да дойде в живота Ви и да стане ваш Господ и Спасител, правете го и Той ще ви приеме!


Чувствам подтик да Ви поведа в молитва и вярвам, че Святият Дух ще Ви помогне да направите това, което трябва:
Отче, в могъщото име на Исус Христос, заставам пред Теб и Те моля да простиш всичките ми грехове - минали, настоящи и бъдещи. Моля те да ми простиш,че не отвърнах на Твоя повик преди години, но Те моля да станеш мой Господ и Спасител сега и завинаги! Благодаря Ти, че ме възлюби толкова много, че зае моето място на кръста, че беше прикован на кръста вместо мен и проля кръвта си за мен. Благодаря Ти, че сега имам свобода и мир в Теб, който според Словото Ти, никой ум не може да схване. Приеми ме  Господи Исусе - твоя съм! Прави с мен според волята Си до края на живота ми! В името на Исуса, амин.


Сестро, ако сте се помолила искрено в сърцето си с тази молитва - добре дошла в Божието семейство! Сега вие сте това, което Библията нарича „новородена“ , никой не може да ви изтръгне от Неговата десница, ако Му останете вярна в сърцето си! Бог гледа на нашите сърца и ако Вие имате сърце, което желае да Му угоди, това е всичко, което има значение.


Благодаря Ви, че ми позволихте да споделя това с Вас! Ще продължавам да се моля за Вас. Насърчаваме Ви да станете част от една жива, добра Църква, която вярва и проповядва Божието Слово, където ще продължите да растете духовно във вашата вяра и да имате личните взаимоотношения с Исус, които Той толкова много иска да има с вас. Най-добрият начин да направите това е да станете част от някоя местна църква и да имате приятели-Християни, които да ви обичат и подкрепят; да четете Библията си всеки ден, за да научите как да живеете според Божията воля (един вид, това е вашата пътна карта в живота) и да се молите ежедневно. Бог иска всички Негови деца да говорят с Него всеки ден и Той разбира се ще ни говори, ако се научим да чуваме Неговия глас. Бог да Ви благослови сестро, като сте започнали да Го търсите с цялото си сърце!


В Неговата любов и в Негова служба
Катлийн Размунзен



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445001
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031