Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2019 06:08 - Две гледни точки
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 2945 Коментари: 0 Гласове:
-19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Един известен писател бил в кабинета си. Той взел писалката и започнал да пише:


„Миналата година претърпях операция - махнаха ми жлъчката. Трябваше дълго да „пазя“ леглото.


Същата година, когато навърших 60 години, трябваше да се откажа от любимата си работа. Прекарах 30 години от живота си в тази редакция.


Същата година изпитах дълбока болка поради смъртта на баща ми, а синът ми претърпя неуспех на изпита си по медицина, защото преживя автомобилна катастрофа и беше хоспитализиран с гипс няколко дни. Колата беше напълно унищожена - още една загуба.


Накрая  написал: „Беше толкова лоша година!“


Когато съпругата на писателя влязла в стаята, тя го заварила натъжен, потънал в мислите си. Хвърляйки поглед през рамото му, тя прочела написаното на листа.
Излязла от стаята мълчаливо и скоро се върнала с друг лист в ръка. Тя го поставила до този на съпруга си.


Ето какво писателя прочел на него:


„Миналата година най-накрая се отървах от жлъчката си, след като прекарах години наред в болка.


Навърших 60 години в добро здраве и се пенсионирах. Сега мога да използвам времето си, за да пиша с по-голямо спокойствие и мир.


Същата година баща ми, на 95-годишна възраст, без да зависи от никого и без да е бил  в някакво критично състояние, се срещна със своя Създател.


Същата година Бог благослови сина ми с нова възможност в живота. Колата ми беше унищожена, но синът ми остана жив без никакви увреждания.


Накрая тя написала:


„Тази година беше огромно благословение от Бога!“


Това били същите факти, но погледнати от различни гледни точки.


Ако се замислим, че  би могло да се случи нещо друго, тогава ще бъдем наистина благодарни на Господа.


ПОУКА:
Не е  щастието, което ни прави благодарни, но благодарността е, която ни прави щастливи.


Винаги има нещо, за което да бъдем благодарни.

Боже, благодаря ти и за този ден. Имайте благословен ден в Господа!
Вие избирате как да го напишете ...




Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1466039
Постинги: 2458
Коментари: 24
Гласове: 1704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930