Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2018 06:00 - НЕ ПО МОЯ ПЛАН
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 157 Коментари: 0 Гласове:
0



 За прочит: Исая 55:8-13

„Защото Моите помисли не са като вашите помисли, нито вашите пътища - като Моите пътища, казва Господ.“ (Исая 55:8)

Дълги години мечтаех да служа като мисионер в чужда страна. Когато чух за предстоящето пътуване до Хаити, много се зарадвах. Но разбрах, че има строги изисквания за ваксинация. Страдам от автоимунно заболяване и ваксините са ми противопоказни. Бях много разочарована, но знаех, че Бог ще промисли за друга възможност да Му служа.
След известно време разбрах, че се организира група за подпомагане на жертви от природни бедствия в Солт Лейк Сити. Трябваше да се пакетират различни продукти за пострадалите - хавлии, сапун, четки и пасти за зъби. Аз се записах.
Само за четери дни от ръцете ни излязоха повече от четери хиляди пакета с продукти. Бях щастлива, че участвах в тази акция, която подпомага толкова много хора, пострадали от потопи, бури и земетресения.
Бях благословена с новите си приятели. Говорехме си, пеехме заедно, смеехме се, молехме се за хората, на които помагаме и заедно празнувахме Трапезата на нашия Господ. И днес виждам някои хора от групата, които живеят наблизо.
Ето така осъществих желанието си да служа на Бога като мисионер.

Молитва: Боже, благодарим Ти за Твоите чудни планове за нас! Нека сърцата ни бъдат отворени, за да ги виждаме и приемаме, амин.

Мисъл за деня: Бог винаги ни дава възможности да служим на хората.

Автор: Дженифър Фен (Калифорния)

Да се молим за: ХОРАТА С АВТОИМУННИ ЗАБОЛЯВАНИЯ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469086
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930