Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2018 05:20 - ПОМОЩ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 335 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 За прочит: Филипяни 4:10-20

„А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христос Исус.“ (Фил. 4:19)

След операция на коляното ми предстоеше дълго възстановяване. Живеех сама и скоро разбрах, че ще имам нужда от помощ. Не бях свикнала друг да помага на мен и много се притеснявах. Когато най-сетне се реших да помоля за помощ, бях засипана от предложения на съседи, колеги и хора от църквата. Всичките ми нужди бяха задоволени. Чувствах любовта на хората.
Никога не съм се притеснявала да поискам помощ от Бога и знам, че често тя идва чрез хората. Писанието ни уверява, че Бог винаги ще посрещне нашите нужди, и аз съм разбрала, че това е наистина така. Но защо ми беше толкова трудно да се обръщам директно към своите приятели за помощ?
Библията ни насърчава да бъдем Божиите ръце и крака в този свят, като се грижим за другите. Но докато се възстановявах от операция, осъзнах, че грижата за ближния е двупосочна. Както ние предлагаме помощта си на другите, така и трябва с готовност да приемаме тяхното желание да ни помогнат.
Сега се чувствам много добре и съм напълно възстановена. Вече знам, че трябва да се доверяваме на Бога и на хората, които Той изпраща в аншия живот.

Молитва: Благодарим Ти, Небесни Татко, че винаги промисляш за нашите нужди. Помагай ни да разберем, че трябва да търсим и приемаме помощта на хората, които Ти изпращаш в нашия живот. Амин.

Мисъл за деня: Как мога да приема Божията помощ?

Автор: Руби Труакс (Канада)

Да се молим за: ТЕЗИ, НА КОИТО ИМ Е ТРУДНО ДА ПОТЪРСЯТ ПОМОЩ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468293
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930