Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2018 05:00 - ДА ИЗБЕРЕМ СВЕТЛИНАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: 1 Йоан 2:7-17

„Тогава Исус отново им говори: Аз съм светлината на света; който Ме следва, няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.“ (Йоан 8:12)

При някои от семейните си пътувания вземаме и екипировка за къмпинг. Стараем се да намираме хубави места сред природата, преди да настъпи нощта. Това ни дава възможност да се радваме на хубава храна и да нощуваме безопастно.
Намирането на подходящо място за къмпинг е доста по-трудно при липсата на слънчева светлина. При един такъв опит са събудихме на сутринта и с изненада открихме следи от кучета динго. Ако знаехме, че там има такива, никога нямаше да останем през нощта.
Понякога в живота е трудно да намерим място, на което да се установим, особено когато около нас  е мрачно. В някои моменти усещам, че се опитвам да живея в свое собствено, доста ограничено светло пространство. Не че това е невъзможно, но е доста трудно и води до безисходица. Тогава се налага да спра да игнорирам Исус - Неговото присъствие, любов и сила - и да избера да живея в Неговата светлина.
Животът е толкова по-лесен и богат, ако живеем в светлината на Христос! Виждаме къде отиваме и знаем, че до нас има някой, който ни води и помага.

Молитва: Любящи Исусе, благодарим Ти за Твоята светлина, която ни показва пътя. Нека винаги се стремим да ходим в Светлината, амин.

Мисъл за деня: Исус е с мен, за да ме води и да ми помага.

Автор: Мег Манган (Австралия)

Да се милм за: ХОРАТА, КОИТО ЖИВЕЯТ В ПАЛАТКИ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468534
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930