Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2018 05:00 - КАК ТЕ Е ВОДИЛ БОГ?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 265 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Стъпките на човека се оправят от Господа; и така, как би познал човек пътя си?“ (Притчи 20:24)

За прочит: Матей 7:7-12

Наближава да се дипломирам от колежа и главата ми е пълна с мисли: Къде ще работя? Къде ще живея? Как ще си плащам сметките? През всичките пет и половина години в колежа съм разбрал, че животът е несигурен и че всичко е благодарение на Бога.
Още през първата година от ученето, трябваше да прекъсна, за да поработя и да мога да си платя останалата част от обучението. Тогава нямах никакъв опит, но Господ ми помогна. Намерих си работа в близката болница, където печелех добре и имах достатъчно работни часове. Когато се върнах в колежа, работодателят ми позволи да се връщам на работа, когато нямам лекции. Всичко това беше подарък от Бога.
Днешният прочит ми напомня, че не е необходимо да знам отговорите веднага. Мога да се доверя на Бога, Който ще ме води към възможностите. Той винаги е бил верен към мен и моето семейство и съм напълно уверена в истинността на думите от днешното слово - че То се грижи за всяка наша нужда. Бог ни обича и ще промисли за нас.

Молитва: Боже, помагай ни да Ти се доверяваме и да Те следваме, където и да ни водиш, амин.

Мисъл за деня: Как Бог ме е водил до днес?

Автор: Майкъл Ийтън (Тексас)

Да се молим за:  СТУДЕНТИТЕ, НА КОИТО ИМ Е ТРУДНО ДА ПЛАТЯТ ОБРАЗОВАНИЕТО СИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474478
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930