Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2018 05:00 - БОЖИЯТ МИР
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 160 Коментари: 0 Гласове:
0



 „... Божият мир, който никой ум не може да схване, ще пази сърцата ви и мислите ви в Христос Исус.“ (Фил. 4:7)

За прочит: Псалом 16:31-36

Моята приятелка Хелън се притесняваше за своя син, който живееше в дом за хора с увреждания. Тя и съпругът ѝ са по на 86 години, затова знаят, че не им остава още много време с Дейвид. Единственият начин, по който можех да помогна, бе да ѝ кажа: „Вие направихте за сина си всичко, което можахте. Сега предайте всичко това на Бога. Нека Той поеме този нелек товар.“ Хелън изглежда се поуспокои.
На следващият ден ми се обади мамологът, за да ми каже, че на изследването се вижда нещо съмнително. Направиха ми второ изследване и взеха биопсия. Сега отправях към себе си същите думи: „Възложи всичките си тревоги на Бога.“ Но страхът ме изпълваше и не можех да се справя с него. Изпратих до всичките си роднини и приятели молба за молитва. Само за няколко часа много хора ме увериха, че ще се молят за мен.
Вечерта  ме изпълни чуден мир. Казах си: не мога да контролирам обстоятелствата, всичко, което ми се случва, е в Божията ръка. Ако имам сериозне здравословен проблем, не бива да губя ценно време в тревоги. Колкото и лоши да са резултатите, с Божията помощ ще се справя. Библията ни обещава мир. Нека се доверим на Бога.

Молитва: Господи, ние се чувстваме по-спокойни, като знаем, че когато живота е труден, Ти отнемаш нашето бреме и ни даваш мир, амин.

Мисъл на деня:Мир ви оставям. Моя мир ви давам.“ (Йоан 14:27)

Автор: Бети Розиън (Пенсилвания)

Да се молим за: РОДИТЕЛИТЕ НА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475784
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930