Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2018 06:00 - ДЯСНАТА И ЛЯВАТА РЪКА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
1



 „А когато ти правиш милостиня, нека лявата ти ръка не узнае какво прави дясната.“ (Матей 6:3)

Прочит: Кол. 3:23-24

Оперираха дясната ръка на жена ми и тя не можеше да си служи с нея в продължение на няколко седмици. Нуждаеше се от помощ почти за всяко нещо. Аз станах нейната дясна ръка. Някои от нещата, с които се заех, ми бяха чужди и не се справях много добре. Това ми помогна да разбера какво означава лявата ръка да не знае какво прави дясната. Въпреки затрудненията, жена ми ме насърчаваше и аз ставах все по-добър. Дори сега, когато тя вече е добре, си помагаме в задълженията.
Същото се отнася и за християнското служение. Бог избира да ни направи съпричастни на Неговото дело. Дори след години служба на Бога аз предпочитам да се откажа, отколкото да преживея несполука в изпълнение на Божието дело. В такива случаи Небесният Отец ме насърчава да не се отказвам от това, към което съм призован. С годините съм разбрал, че колкото повече се старая, толкова по-съвършен, често не съм се справял добре. Но знам, че Господ оценява и се радва на всяко вярно служение.
Сега, когато чуя Божия призив, го приемам с вяра и молитва. След години в християнския път се чувствам по-близо до моя Създател, което ми дава сигурност и спокойствие всеки ден.

Молитва: Боже, благодарим Ти, че ни призоваваш към служение и приемаш нашите усилия. Учи ни да даваме най-доброто от себе си и да се доверяваме на Теб за резултатите, амин.

Мисъл за деня: Всичко, което правя за Бога, е ценно.

Автор: Гейл Ричардс (Айова)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ПРИТЕСНЯВАТ ДА ОТГОВОРЯТ НА БОЖИЯ ПРИЗИВ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472371
Постинги: 2472
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930