Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2018 05:00 - ДА ПОКАЖЕШ ЛЮБОВ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 685 Коментари: 0 Гласове:
1



 „А Царят ще им отговори: Истина ви казвам: Понеже сте направили това на един от тези Мои най-малки братя, на Мен сте го направили.“ (Матей 25:40)

За прочит: Матей 25:31-46

Докато се прибирах, срещнах три малки момичета, които изглеждаха объркани. Те ме попитаха дали не искам да пресека улицата. Аз отвърнах: „О, не, аз чакам автобуса.“ Забелязах, че ги разочаровах. Попитах ги къде отиват, а те казаха: „Искаме да пресечем, за да отидем на магазина, но има много коли и ни е страх.“
И аз понякога се страхувам, когато пресичам на толкова оживено място, но подадох ръце на момичетата и им помогнах да стигнат до отсрещният тротоар. Бях уверена, че Бог ни пази. Децата ми благодариха, а аз се зарадвах. С Божията помощ помогнах на тези прекрасни момичета да се справят с нещо, което за тях беше голям проблем.
Понякога си мислим, че с нищо не можем да помогнем на хората. Но аз вярвам, че с помощта на Бога можем да сторим повече, отколкото си представяме. Господ се радва когато проявяваме любов и милост, дори когато ние смятаме, че не правим нищо особено. Той призовава всеки от нас да проявява любов към хората.

Молитвата: Боже на милостта, учи ни винаги с любов да помагаме на другите. В името на Исуса, амин.

Мисъл за деня: Нашите дела на милост свидетелстват за Божията любов в този свят.

Автор: Линавати Сантосо (Индонезия)

Да се молим за: ДЕЦАТА В КВАРТАЛА.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469638
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930