Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2018 06:00 - ВИДИМОСТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 182 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Но търсете Божието царство и всичко това ще ви се прибави.“ (Лука 12:31)

За прочит: Лука 12:22-31

Беше красив есенен ден. С жена ми пътувахме по хълмовете на Северна Каролина с мотор. Малко се притеснявах, защото трябваше да пристигнем до края на деня, а бяхме избрали мотора, за да се насладим на гледката и да бъдем по-бързи в натовареният трафик.
След един завой се озовахме зад два големи камиона. Сега не само трябваше да бъде още по-внимателен, но и нямаше същата видимост към прекрасната природа. За радост, те се движеха достатъчно бързо. Беие опасно да се опитам да ги изпреваря.
Изведнъж двата камиона намалиха - пред тях имаше голям тир. С жена ми си казахме, че пътуването вероятно ще продължи доста по-дълго от очакваното. Бяхме много приятно изненадани, когато след един от завоите се откри видимост и успяхме да изпреварим и трите камиона.
Замислих се колко бързо губя търпение, когато не получавам отговор на молитвите си, когато и както аз искам. Хубавият път, който ми даде възможност да изпреваря камионите, ме напомни, че доверието в Бога ни помага да преодоляваме раздразнението и да се наслаждаваме на своето пътуване.

Молитва: Отче, благодарим Ти, че чуваш нашите молитви. Помагай ни да чуваме Твоите отговори, но и да следваме Твоето водителство, амин.

Мисъл за деня: Мога да се доверя на Божието водителство.

Автор: Реймънд Епъл (Уисконсин)

Да се молим за: МОТОЦИКЛЕТИСТИТЕ



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470280
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930