Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2018 06:00 - КОГАТО НЯМАМЕ ДУМИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Благоразумният човек покрива знанието си, а сърцето на безумните изказва глупостта си.“ (Притчи 12:33)

За прочит: Йов 2:11-13

„Дори не мога да си представя как се чувстваш в този момент!“ Моята приятелка чувстваше неописуема скръб след смъртта на своя съпруг и аз не знаех с какви думи да я успокоя. Понякога толкова усилено търсим правилните думи, че казваме нещо грешно.
Еврейската традиция е повелявала известно време след смъртта на някого да се пази мълчание. Мисля, че това е добро решение, кото ни позволява да се предпазим от думи, които няма да помогнат. Разбира се, след този етап на мълчание ние трябва да подбираме думите си също толкова внимателно. И приятелите на Йов спазиха срока на мълчание, но когато проговориха, вместо да насърчат, го доведоха до още по-голямо отчаяние.
И аз като Йововите приятели съм се изкушавала да изказвам мнението си или да тълкувам опреселени събития, за да обясня на някого Бога. Но в такива случаи не съм се радвала на голям успех. Бог не е ставал по-разбираем нито за самата мен, нито за другите. Нека следваме Божието водителство, за да знаем кога и как да утешаваме хората, които са наранени.

Молитва: Учи ни, Господи, да помълчим с тези, които скърбят за своята загуба. Изпълвай ни с мир, за да можем да утешим и тях, амин.

Мисъл за деня: Понякога най-голямата утеха от Бога идва в споделеното мълчание.

Автор: Дийна Бейрд (Мичигън)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО УТЕШАВАТ ОПЕЧАЛЕНИТЕ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1479087
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930