Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2018 07:00 - БОГ ЩЕ СЕ ПОГРИЖИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 775 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 „И Господнето слово дойде към него и му каза: Тръгни оттук, обърни се на изток и се скрий (...) Ще пиеш вода от потока; а на враните заповядах да те хранят.“ (3 Царе 17:2-4)

За прочит: Римл. 12:1-8

Докато учех в колежа, разполагах с ограничени средства.
Една неделна сутрин отделих от спестяванията си, за до отида на църква. Когато отидох, се почувствах подтикнат да пусна повече пари в дискоса, затова дадох всичко,което ми беше останало. Дори не се замислих как ще се прибера или как ще изкарам остатъка от деня. Пуснах парите си и продължх да хваля Бога. След богослужението при мен дойде един човек, който пожела да ми помогне и ми даде достатъчно пари за деня, дори повече от необходимото.
Тази случка ме накара да се замисля за начина, по който Бог се грижи за нас. В днешния прочит пророк Илия тръгна на път, без да вземе със себе си храна и вода, защото Господ обеща, че ще погрижи за това. Той помага и на нас по неочаквани начини и използва всеки и всичко, за да се грижи за нашия живот. Ако отворим сърцата си и Му дадем най-доброто, накоето сме способни, ще получим много повече, отколкото си представяме.

Молитва: Господи, учи ни, за да разбираме по-добре и да вярваме на Твоето обещание, че ще се грижиш за нас. Нека не се колебаем да Ти дадем най-доброто, което можем, амин.

Мисъл за деня: Бог може да ми помогне чрез други хора.

Автор: Питър Хулу (Индонезия)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ПРЕМИНАВАТ ПРЕЗ ФИНАНСОВА КРИЗА.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1479051
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930