Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2018 06:00 - В СВЕТЛИНАТА НА ХРИСТОС
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 225 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Затова ако някой е в Христос, той е ново създание; старото премина, ето, всичко стана ново.“ (2 Кор. 5:17)

За прочит: Ефес. 5:6-14

Открих вкъщи цял куп стари покривки за маса, които бях събирала през годините. Една от тях, с нарисувани на нея череши, привлече вниманието ми. Когато я взех и прекарах ръката си през плата, се натъкнах на груба кръпка. Занесох я до прозореца, за да я погледна на светлина. Леле, колко дупки! Сега, на светлината всичко се виждаше толкова ясно! Разгледах всички останали покривки поотделно и на всяка открих дупки, петна или бримки.
Също като тези стари покривки, аз изглеждам добре когато съм сред тълпата. Хората трудно могат да видят недостатъците ми. Острият ми език и критикарският ми дух не си личат. Като се сравнявам с другите, съм си добре. Но ако се вгледам в себе си по-внимателно и честно, осъзнавам, че далеч не съм толкова добра.
Надеждата ми е в библейския стих, цитиран днес. Светлината на Христос прави всичко ново. Какъв добър и велик Бог имаме! Бог, Който променя живота ни.
Продължих да разглеждам покривките, но вече без да изпитвам разочарование. Някои от тях все още ставаха за употреба, някои можеха да се изперат, а имаше и такива, които можех да преправя и да използвам за други цели. По същият начин Исус ни дава нов живот и нова цел.

Молитва: Светлина на света, открий нашите грехове и ни направи нови създания, амин.

Мисъл за деня: Въпреки греховете ми, Бог може да ме възстанови.

Автор: Кони Гочънур (Индиана)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ОСЪЗНАВАТ  СКРИТИТЕ СИ ГРЕХОВЕ. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469855
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930