Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2018 06:00 - 24/7
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 213 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Понеже съм уверен, че нито смърт, нито живот, нито ангели, нито власти, нито сегашното, нито бъдещето, нито сили, нито височина, нито дълбочина, нито кое да е било друго създание ще може да ни отлъчи от Божията любов, която е в Христос Исус, нашя Господ.“ (Римл. 8:38-39)

За прочит: Римл. 8:31-39

Един приятел ме попита: „Разбрал ли си нещо за Исус, което не си очаквал?“След като се замислих за момент, му отговорих, че преди да повярвам, се представях Бог като някой, към когото се обръщаш, когато си в голяма беда. Смятах, че не е нужно да прекалявам с молитвите, защото мога да стана досаден. Предполагах, че моите молитви са доста по-незначителни от тези на по-опитните християни. Общо взето, представях си общуването с Бога като нещо, което трябва да се осъществява според онези инструкции на обществените места: „Използвай само в спешен случай“.
През годините се опитвам да раста във вярата и в резултат на това перспективата ми е коренно променена. Сега съм убеден, че Бог иска да бъде част от живота ми 24 часа на ден, 7 дена в седмицата. Ние сме сътворени, за да познаваме Твореца. Все още ми е трудно да проумея как Създателят на цялата вселена иска да общува именно с мен, но зная със сигурност, че Той ни обича безкрайно. Ние можем да отвърнем на тази любов чрез молитва, размишление върху Неговото слово и непрестанен стремеж да живеем богоугоден живот. 

Молитва: Любящи Боже, ние сме щастливи, че сме създадени да Те познаваме. Помагай ни да търсим по-близки взаимоотношения с Теб всеки ден, амин.

Мисъл за деня: Бог е с нас и иска да общува с нас непрестанно.

Автор: Джон Баун (Минесота)

Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО МУ Е ТРУДНО ДА СЕ МОЛИ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445829
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031