Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2018 06:00 - АЗ СЪМ ОНЗИ, КОЙТО СЪМ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
0



 „И Бог отвърна на Моисей: Аз съм Онзи, Който съм. Каза още: Така ще кажеш на израилтяните - Онзи, Който съм, ме изпрати при вас.“ (Изход 3:14)

За прочит: Изход 3:10-15

Моя близка роднина наскоро преживя здравословен проблем, заради който остана неподвижна. Приятели и роднини се изреждаха да я питат какво се е случило и как се чувства. След объркването, което ѝ причини неочакваната диагноза, тя каза: „Нещата са такива, каквито са.“
Когато се изправим пред неочаквано изпитание, ние започваме да мислим как и защо това се случва. Но нека не забравяме, че Бог е Този, Който е. Той е вечносъществуващият, Този, Който винаги е до нас, независимо какво се случва. Когато се нуждаем от подкрепа, от съвет, от напътствие и утеха, Изворът на всичко това - Бог - ни казва: „Аз съм Онзи, Който съм.“ Макар не винаги да чувстваме Неговото присъствие, можем да сме сигурни, че Бог е с нас винаги.

Молитва: Боже, благодарим Ти, че винаги присъстваш в живота ни, че можем да Ти се доверим във всяка ситуация. Молим се,както Исус ни научи: „Отче наш, Който си на небесата, да се святи Твоето име, да дойде царството Твое, да бъде волята Твоя, както на небето, така и на земята. Хлябът наш насъщен, дай го нам и днес, и прости ни дълговете наши, както и ние прощаваме на нашите длъжници. Но не ни въвеждай в изкушение, а избави нас от лукавия. Да бъде Твое царството, и силата, и славата, во веки, амин.“

Мисъл за деня: Ще се доверя на Бога, защото Той е винаги с мен.

Автор: Кристи Бейли (Илинойс)

Да се молим за: ЛЕКАРИТЕ.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1472994
Постинги: 2473
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930