Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2018 06:00 - В КОРЕМА НА РИБАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 262 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Слязох до дъното на планините; земните лостове ме затвориха завинаги; но пак Ти, Господи, Боже мой, си избавил живота ми от рова.“ (Йона 2:6)

За прочит: Йона 1:1-2:10

Бог изпрати пророк Йона при ниневийците със специално послание. Но за пророка това бяха врагове и последното, което той искаше, бе да отиде именно при тях, за да ги предупреди за идващият Божий гняв. Затова той избяга и се скри. Качи се на един кораб, от който беше изхвърлен, за да попадне в корема на огромна риба. Там Йона започна да се моли. Оказа се, че рибата не е наказание за него, а спасение, изпратено от Бога.
Историята на пророка стана моя история, когато реших да избягам от Бога. Направих най-голямата грешка в живота си: откраднах пари от свой служител, който ми се доверяваше напълно. Също като Йона аз бягах от вярата и исках да се справя сам - без Бога. И също както на Йона, Бог ми изпрати спасение - не в корема на огромна риба, а в затвора. Това, което в началото приех като наказание, с времето разбрах, че е избавление. Бог ме върна обратно в правия път. Сега Го следвам вярно и вярата ми е по-силна от всякога.
Господ никога не се отказва от нас. Неговото дело в живота ми не е приключило и Му благодаря, че ме възвръща ден след ден към вярата. Не можем да се скрием от Бог, Който знае всичко и никога не се отказва от нас.

Молитва: Боже, благодарим Ти за чудесата, с които изпълваш живота ни. Благодарим Ти, че никога не се отказваш от нас. Амин.

Мисъл за деня: Когато съм в „корема на рибата“, мога да викам към Бога, Който никога няма да се откаже от мен.

Автор: Даниел Клан (Калифорния)

Да се молим за: ХОРАТА В ЗАТВОРА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446068
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031