Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2017 05:00 - ПОЧИТАЙ БАЩА СИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 139 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Освен това, имали сме бащи по плът, които са ни наказвали и сме ги почитали; няма ли повече да се покоряваме на Отца на духовете ни и да живеем?“ (Евреи 12:9)

За прочит: Евреи 12:7-11


Баща ми беше пословичен със своята доброта. Той можеше да свали ризата от гърба си, за да ти я даде. Но когато веднъж го помолих да ми даде един долар, за да си купя играчка от една съученичка, той спокойно, но твърдо ми каза „Не“. Обясни ми, че играчката е желание, а не нужда.
На следващия ден, докато татко го нямаше вкъщи,аз отворих чекмеджето му, откраднах една монета и си купих играчката. Няколко дена по-късно, когато разбра, че монетата я няма, той веднага се сети кой я беше взел. Каза ми, че не е имало нужда да крада, защото мога да разчитам, че той ще ми усигури всичко необходимо. Татко беше много разочарован,но  в края на разговора ми каза: „въпреки всичко аз винаги ще те обичам!“
Когато се замисля как моят баща реагира на непокорството ми, се казвам, че неговата реакция е истински пример за любовта, която небесният ни Баща показва към всеки от нас, който е съгрешил и Го е разочаровал.
Бог казва: „Почитай баща си“ (Изход 20:12). Днес и всеки ден аз съм благодарна за примера на моя земен баща, както и благодаря на Небесния Отец за любовта Му към мен.

Молитва: Боже, благодарим Ти за примера, който имаме в лицето на земните си родтели, както и за Твоята безкрайна любов към нас. Амин.

Мисъл за деня: Дори когато проявявам непокорство, Бог ме обича.

Автор: Сузане Остин-Хил (Флорида)

Да се молим за: БАЩИТЕ



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445572
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031