Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2017 05:00 - ПО КАКВО ТЕ ПОЗНАВАТ?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 231 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Не може добро дърво да дава лоши плодове или лошо дърво да дава добри плодове ... и така, по плодовете им ще ги познаете.“ (Матей 7:18, 20)

За прочит: Тит 3:3-8

Спомням си един случай, когато бях момче и мама ме изпрати до магазина, за да купя някои неща. Тя погледна мръсните ми дрехи и каза: „Първо се преоблечи и тогава иди. Какво ще си помислят за мен продавачите, ако те видят в този вид!“ Мама мислеше, че външния ми вид е показател за нейната грижа към мене.
Макар че за първите християни беше опасно да говорят на глас за своята вяра, тъй като бяха преследвани, те я изразяваха чрез своето поведение и чрез делата си. Благодарение на примера им много хора повярваха в Христос.
И днес хората съдят за нас и за нашата вяра по поведението ни. Ако казваме, че сме християни, но поведението ни говори за нещо друго, хората ще забележат това и ще си направят изводите.
Сега съм възрастен и скоро ще се пенсионирам, но не забравям, че моите постъпки, начина ми на живот, показват на хората в Кого вярвам. Мога да казвам, че съм християнин, но най-доброто свидетелство за моята вяра е действената любов.

Молитва: Боже, помагай ни да Те възхваляваме не само с устните си, но и с делата си. Амин.

Мисъл за деня: Моите устни и дела показват Божията любов на хората.

Автор: Гейл Ричардс (Айова)

Да се молим за: ТИЙНЕЙДЖЪРИТЕ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473342
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930