Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2017 05:00 - СПРИ, ПОГЛЕДНИ, ПОСЛУШАЙ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 216 Коментари: 0 Гласове:
2



 „И Господ дойде и застана, и извика както преди това: Самуиле! Самуиле! Тогава Самуил отговори: Говори, защото слугата Ти слуша.“ (1 Царе 3:10)

За прочит: Псалом 46:1-11

Животът ми е доста напрегнат: бързам за работа, грижа се за децата и семейството си, приготвям храна, справям се с постоянно възникващи спешни ангажименти. Дни наред не мога да си отдъхна поне за малко. 
В началото на годината пасторите в църквата отправиха предизвикателство: „Дайте си почивка. Нека вниманието ви бъде погълнато изцяло от Бога. Огледайте се. Заслушайте се. Давайте си по пет минути всеки ден, за да забелязвате живота.“
Приех предизвикателството и резултатите бяха изненадващи. Наблюдавах красивите цветове на залеза, който оживяваше пред очите ми всяка минута. Забелязах някакво движение зад нашата къща и видях красив елен, който си играеше като малко дете близо до мен. Запалих свещ в една студена нощ и усетих топлината на пламъка. Изслушах една приятелка, която ми споделяше своите трудности. Нейните думими помогнаха да се справя с трудни ситуации в собствения си живот.
Тези забавяния, моментите, в които отварям сетивата си и сърцето си за Бога и за живота около мен, ми показаха, че съм обсипана с благословения. Всички можем да ги открием, стига само да си дадем време, за да ги забележим.

Молитва: Боже, благодарим Ти за многото благословения, които ни даряваш всеки ден. помагай ни да си даваме време, за да ги забележим и оценим. Амин.

Мисъл за деня: Днес ще „забавя темпото“ и ще благодаря на Бога за всички благословения в живота ми.

Автор: Валъри Кинзъл (Мисури)

Да се молим за: ПАСТОРИТЕ.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474921
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930