Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2017 05:00 - НЕБЕСНИЯТ ОТЕЦ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 152 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Защото Господ има благоволение към народа Си ...“ (Пс.149:4)

За прочит: Марк 1:9-13

Дори когато страдаше от алкохолната си зависимост, татко ми показваше, че ме обича и се гордее с мен. За жалост, някои хора никога не чуват окуражителни думи от своите бащи и чувстват огромна празнота, защото човека, когото се стремят да зарадват най-много в този свят, го няма.
Когато беше кръстен и излезе от водата, Исус чу глас от небето, който казваше: „Ти Си Моят възлюбен Син; в Теб е Моето благоволение.“ (Марк 1:11). После Духът Го закара в пустинята - без нищо, без да се е сбогувал с никого. Единственото, което Исус „взе със Себе Си“, бе това утвърждаване, което чу от небесния Си Отец. После Исус устоя на изкушенията в пустинята в продължение на 40 дни.
Аз съм благодарен за това, че баща ми преодоля своята зависимост и успяхме да оправим разрушените си взаимоотношения. Но каквито и да се взаимоотношенията ни с нашите земни бащи, имаме един Небесен Баща, Който може да запълни празнотата в нашия живот. Небесният Отец ни познава, обича ни и приема нашата любов към Него.

Молитва: Небесни Отче, благодарим Ти, че винаги ни обичаш. Помогни ни да видим себе си през Твоите очи. Молим се в името на Исус. Амин.

Мисъл за деня: Божията любов е много по-ценна от което и да е земно одобрение, което можем да получим.

Автор: Джъстин Фарел (Вашингтон)

Да се молим за: ДЕЦА, КОИТО СА СЕ ОТЧУЖДИЛИ ОТ СВОИТЕ БАЩИ.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1476318
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930