Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2017 05:00 - ЖИВОТЪТ Е В КРЪВТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
0



 „А сега в Христос Исус вие, които някога сте били далеч, сте поставени близо чрез кръвта на Христос.“ (Ефес 2:13)

За прочит: Йезекил 36:25-27

Преди няколко години работех като медицинска сестра в една кардиологична клиника и често участвах в интервенцията на пациенти, намиращи се близо до смъртта заради различни сърдечни проблеми. Не съм изпитвала по-прекрасно чувство от това да видя как едно сърце, което може да спре всеки момент, се връща към живота, когато хирургът разшири запушената артерия.
Разширяването на артерията води до по-голям приток на кръв и оттам - на кислорода към сърдечният мускул. След като е бил почти замрял, той се оживява отново и подпомага кръвоснабдяването на цялото тяло на пациента. Ако тази процедура не бъди извършена, животът му е застрашен.
Подобряването на притока на кръв ми напомня за един библейски стих - Левит 17:11: „Защото животът на тялото е в кръвта ... кръвта е, която по силата на живота, който е в нея, прави умилостивение.“ Освен това, когато чета в Йезекил, че Бог ще ни даде ново сърце и ще вложи нов дух в нас, аз си представям моето сърце, което е било мъртво, преди да приема Исус.
Божият Дух е обновил сърцето ми чрез кръвта на Исус и ми е дал вечен живот. Сега то е живо и имам нов живот - тук, на земята, и във вечността с Христос.

Молитва: Исусе, благодарим Ти, че оживотворяваш нашите сърца чрез Святият Дух. Амин.

Мисъл за деня: Силата на вечния живот идва от кръвта на Христос.

Автор: Дийни Рюдеман (Тексас)

Да се молим за: СЪРДЕЧНИТЕ ХИРУРЗИ





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469108
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930