Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2017 05:00 - ЦЕЛИЯТ ПЪТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 185 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Уповавай на Господа от все сърце и не се облягай на совя разум.“ (Притчи 3:5)

За прочит: Йеремия 29:11-13

Преди много години, по време на един младежки лагер седях в лодка насред реката и всичко ми се струваше ужасно объркано. Бях толкова тъжна! Погледнах водата: слънцето залязваше и хвърляше сянка върху дърветата така, че сякаш няколко метра по-нататък реката свършва. Но тъй като бях ходила там много пъти и познавах тази река, знаех, че тя прави завой и продължава.
Това преживяване ме накара да се замисля, че в живота си често стигаме до момент, в който се чувстваме като в задънена улица. Проблеми в работата или с хората около нас ни карат да мислим, че пътя няма накъде да продължи.  В такива моменти ме успокоява мисълта, че Бог много добре знае пътя. Той вижда цялата картина и знае, че „зад ъгъла“ ни чака нещо по-добро.
Когато изглежда, че сме навлезли в задънена улица, можем да се доверим на Бога и спокойно да вървим напред.

Молитва: Небесни Отче, когато се чувстваме несигурни в пътя си, помогни ни да се доверим на Теб, като знаем, че Ти си приготвил за нас нещо много по-добро, отколкото можем да се надяваме или да си представим. Амин.

Мисъл за деня:
Бог вижда целия път, който е пред нас.

Автор: Лия Еванс (Австралия)

Да се молим за: МЛАДЕЖИТЕ, КОИТО ХОДЯТ НА ХРИСТИЯНСКИЛАГЕРИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1477527
Постинги: 2476
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930