Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2017 05:00 - ДА БРОИШ ДО ДЕСЕТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 314 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Тук има едно момче, което има пет ечемични хляба и две риби; но какво са те за толкова хора.“ (Йоан 6:9)

За прочит: Йоан 6:5-13

Преди да замина на мисионерско пътуване до Хаити, реших като част от подготовката си да науча малко креолски думи и изрази. Но при многото ангажименти, които имах, не успях да осъществя тази своя идея и когато пристигнах в Хаити, единственото, което можех да кажа на креолски, бяха числата от 1 до 10.
Един следобяд се наложи да се справя сама с местния език, докато помагах на няколко студенти да изрязват различни парчета плат, които ни бяха нужни за един проект, включващ различни занятия. Наблизо имаше преводач и аз успях да се разбера с тях благодарение на жестовете и като използвах думите, които бях научила, за да им кажа колко парчета трябва да отреже всеки. Аз мислех, че тези няколко думи изобщо няма да ми бъдат нужни, но ето че Бог използва дори малките неща, за да ни помогне да Му служим.
В днешния прочит Исус нахранва хиляди хора само с две риби и пет хляба. Моето умение да броя до десет на креолски не помогна на хиляди хора, но беше от полза за осемте младежи, които участваха в проекта. Лесно е да пренебрегнем малките неща, но Бог може да използва дори тях, за да ни подари големи благосровения.

Молитва: Боже, помагай ни да забелязваме малките неща в живота си и да ги използваме, за да Те прославяме. Амин.

Мисъл за деня: Случвало ли ми се е скоро Бог да използва нещо малко в живота ми, за да подари благосровение?

Автор: Ким Хармс (Айова)

Да се молим за:  ТЕЗИ, КОИТО МИСЛЯТ, ЧЕ ТОВА, КОЕТО ДАВАТ НА БОГА, Е НИЩОЖНО.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1475287
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930