Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2017 05:00 - С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Почитай Господа от имота си и от първото на целия доход.“ (Притчи 3:9)

За прочит: Второзаконие 6:1-9

Аз израснах в християнско семейство и се научих да давам десятък, както ни призовава Библията. Бях много щастлива, когато дадох първия си десятък от своята първа заплата.
С годините доходът ми се увеличаваше, но се увеличаваха и моите разходи, затова често пропусках да дам десятъка си. По-скоро не исках. Молех се: „Боже, прости ми, не мога да дам този месец. Не може ли да го направя следващия?“ Надявах се, че Той ме разбира.
В един момент осъзнах, че отлагането на десятъка става все по-често явление. Минаваше месецът, после следващият и така след няколко месеца на отлагане чух една проповед, която ме предизвика. Пасторът каза: „Трябва да служим на Бога с искрени сърца. Ако днес ние сме искрени, когато дойдат проблеми, служението няма да бъде товар за нас.“ Той даде за пример многото хора, които ходят на богослужение не от искрено желание, а от рутина. Осъзнах, че и аз често приемам ходенето на църква като задължение и не давам своя десятък с искрено сърце.
Искам да служа на Бога с искрено сърце.

Молитва: Боже, благодарим Ти за Твоите благословения. Учи ни да помагаме на своята църква чрез даренията си. Амин.

Мисъл за деня: Всичко, което правим, го правим за Бога.

Автор: Сели Миарани (Индонезия)

Да се молим за: ХОРАТА, КОИТО НЯМАТ РАБОТА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474364
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930