Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2017 11:01 - БОГ Е НАША КАНАРА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 164 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Приклони към мен ухото Си; побързай да ме избавиш; бъди ми силна канара, укрепено здание, за да ме спасиш.“ (Псалом 31:2)

За прочит: Пс. 18:1-4, 16

Всяка седмица очаквам с нетърпение специалните упражнения във вода за болни от множествена склероза. Аз и приятелите ми ходим на басейн, където изпълняваме тези лечебни техники, като се държим здраво за дръжките на стената.
Веднъж там нямаше никакво място и аз реших бавно да се предвижа към въжето, което разграничава плувните коридори, за да се хвана за него. Тръгнах с бавни крачки, но
изведнъж 
се замаях и изгубих равновесие. Тъй като то не осигурява здрава опора, започнах да потъвам. Инструкторът скочи в басейна, спаси ме и ме помоли да обещая, че занапред няма да се отделям от ръба. В онзи момент аз дори не можех да извикам за помощ, защото бързо се намерих под водата.
Често нещо такова се случва в нашия живот: не можем или сме твърде упорити, за да извикаме за помощ към Бога. Но Той знае кога се нуждаем от Него. Колко пъти ни е привдигал - физически, духовно, емоционално! Той е наша канара, при която винаги можем  да прибегнем!

Молитва: Боже на силата, Ти си наша канара и укрепено здание. Благодарим Ти, че можем да сме уверени, че ще ни избавиш във време на беда. Амин.

Мисъл за деня: Когато приливът на проблемите заплашва да ни погълне, можем да се доверим на Бога.

Сю Карлони (Уисконсин)

Да се молим за: ЗДРАВНИТЕ ИНСТРУКТОРИ И ХОРАТА, НА КОИТО ПОМАГАТ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1470611
Постинги: 2465
Коментари: 24
Гласове: 1707
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930