Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2017 05:00 - ОТПРАВНА ТОЧКА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 183 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Голяма сила има усърдната молитва на праведния човек.“ (Яков 5:16)

За прочит: Яков 5:13-18

Работя като писател в една мисионерска организация. Един ден моят началник ми подаде писмо и каза: „Иска ми се до отговориш на това, защото пишеш много хубави писма.“ То беше от жена на име Дорис, която искаше да я подкрепим в молитва, защото страдаше от макулна дегенерация - ужасна очна болест.
Помолих се за Дорис и поисках Бог да ми даде точните думи, с които да ѝ отговоря. Уверих я, че се молим за нея и ѝ разказах някои неща за моята работа. Поисках нейната молитвена подкрепа за моя съпруг, който се възстановяваше след удар.
Няколко седмици по-късно пристигна ново писмо от Дорис - две страници, изпълнени с ведро настроение.  „Твоето писмо върна усмивката на лицето ми - пишеше тя. - С радост ще те подкрепя в молитвите за твоя съпруг.“ Тя споделяше, че вече е на 93 години и че е помолила Бог да я вземе при Себе Си, но след като получила моята молитвена нужда, сякаш Той ѝ отговорил: „Още не е време.“
Това писмо ми напомни, че когато мислим, че вече няма какво да направим за Божието царство, можем да се молим. Молитвата не е последна възможност, а отправна точка!

Молитва: Любящи Отче, благодарим Ти за възможността да Ти споделим своите нужди и да се молим за другите. Амин.

Мисъл за деня: Всеки от нас може да направи нещо за Божието царство, защото всеки може да се моли.

Автор: Джанет Сийвър (Канада)

Да се молим за: ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469243
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930