Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2017 05:00 - СУТРИН РАНО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
2



 „Понеже копнежът на плътта значи смърт,  а копнежът на Духа значи живот и мир.“ (Римл.8:6)

За прочит: Фил. 4:4-9

Когато се събудя твърде рано сутрин, си казвам, че е най-добре веднага да заспя отново. Ако остана буден прекалено дълго, в ума ми започват да блуждаят какви ли не мисли и скоро тревогата ме изпълва. В тъмнината се чувствам обкръжен от вината, срама, съжалението - само негативни емоции. 
За щастие, Святият Дух винаги е близо и ме насърчава да насоча погледа си към небето. Когато започна да благодаря на Бога и да Го прославям, Духът ми помага да преодолея отчаянието и ме успокоява с подходящ библейски пасаж или друго размишление, от което  имам нужда.  Прочитам насърчителните думи, успокоявам се и възлагам тревогите си на Бога. Ето така намирам мир и утешение.
Бог ни дава различни възможности за избор и начинът на мислене, който избираме, изгражда представите ни за самите нас, характера ни, виждането ни за света, реакциите ни в трудни ситуации. СвятиятДух е извор на утеха и мир и ни помага да контролираме своите мисли.

Молитва: Боже, помагай ни да се справим с натрапчивите мисли. Премахни чувството за отчаяние и тревога и изпълни сърцата ни със  Своя мир, радост и любов. Амин.

Мисъл за деня:
Божията любов може да прогони чувството ми за отчаяние.

Автор: Кийт Уилямс (Алабама)

Да се молим за: НЯКОЙ,КОЙТО СТРАДА ОТ БЕЗСЪНИЕ.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1468213
Постинги: 2463
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930