Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2017 05:00 - ДА СЕ МОЛИМ НЕПРЕСТАННО
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 188 Коментари: 0 Гласове:
0



 Прочит: Лука 18:1-6

„Непрестанно се молете.“ (1 Сол. 5:17)

Синът ми служи в Американската армия и е разпределен отвъд океана. Веднъж месечно той ми пише и ми разказва за предизвикателствата и успехите в своя живот. При всяко ново писмо аз се радвам и благодаря на Бога, че той е добре. Радостният тон на писмата ми дава истинско спокойствие. 
Веднъж не получавах писма в продължение на пет месеца. Макар да си повтарях, че липсата на новини е добра новина, не можех да спра да се притеснявам за сина си. Всеки ден се молех Господ да го пази и да го води.
Когато той се обади за Деня на майката, не можех да си намеря място от радост и си представих неповторимата сцена на завръщането на блудния син: „А когато беше още далеч, баща му го видя, смили се и като се завтече, хвърли се на врата му и го целуваше.“ (Лука 15:20) В онзи момент аз чувствах същата благодарност за отговора на своите молитви. Благодаря на Бога и за петте месеца на очакване, защото през това време вярата ми в Него растеше. Разговорите с Бога всеки ден ми помагаха да превъзмогна страха и да се успокоя.

Молитва: Боже, благодаря Ти за възможността, която ни даваш, да растем във вярата и в любовта. Напомняй ни, че молитвата ни помага да изграждаме и поддържаме взаимоотношения на общение с  Теб. В името на Исус, амин.

Мисъл за деня: Също като всеки любящ родител, Бог чака с нетърпение да се обърнем към Него.

Автор: Филис Дуранте (Хавай)

Да се молим за: РОДИТЕЛИТЕ НА ВОЕННИТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445817
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031