Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2017 05:00 - ДОРИ ПЕТЪР
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 250 Коментари: 0 Гласове:
1



 „... и вика Своите овце по име и ги извежда.“ (Йоан 10:3)

За прочит: Йоан 21:15-19

„Исус обичаше дори Петър.“ Тези думи, които чух от устата на един млад пастор в нашата църква, ме извадиха от следобедния неделен усет. Ходя на три богослужения в неделя, а този път службата беше следобедна - мислите ми лесно блуждаеха. Защо Христос да е обичал дори Петър? Проповедникът разказваше за това как апостолът се беше отрекъл три пъти от своя Учител, но по-късно, до Тивериадското езеро, той бе обгърнат от голямата любов и милост на възкръсналия Спасител (Йоан 21). Проповедникът още веднъж изложи същата мисъл и аз вече бях напълно буден. Исус обича дори Петър? Това означава, че обича и мен! Сълзи започнаха да се стичат от очите ми! Аз бях на 14 години, а момчетата на тази възраст не плачат. Мама забеляза сълзите ми и попита какво става. Казах само: „Реших да посветя живота си на Исус.“ Тя ме прегърна и отговори: „Това е чудесно! Какво се случи?“ Аз обясних: „Щом Исус обича дори Петър, значи обича и мен!“
Христос, Добрият Пастир, познава Своите овце по име. Когато Той се яви на Мария Магдалена, я повика по име и тя Го позна. Тогава отиде да разкаже на всички, че е жив. Не е ли прекрасно, че Христос познава всеки от нас по име? Ако се заслушаме, ще Го чуем как ни вика и ще отвърнем на Неговия призив - не амо да бъдем обичани, но и да обичаме. Ти може да не се казваш Петър, но Господ обича и теб.

Молитва: Господи, благодарим Ти, че познаваш всеки от нас по име. Помогни ни да чуем Твоя призив, за да отговорим с любов и да обичаме другите. Амин.

Мисъл на деня: Днес Бог ме вика по име.

Автор: Питър Уотън (Англия)

Да се молим за: МЛАДИТЕ, КОИТО СЕГА ЗАПОЧВАТ КАРИЕРАТА СИ.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469194
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930