Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2017 05:00 - СПАСЕНИ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 174 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Или коя жена, ако има десет драхми и изгуби една драхма, не запалва светило, не помита къщата и не търси грижливо, докато я намери? И като я намери, свиква приятелките и съседките си и казва: Радвайте се с мен, защото намерих драхмата, която бях изгубила.“ (Лука 15:8-9)

За прочит: Лука 15:1-10

Петгодишната ми дъщеря изгуби една от обиците си в колата. Докато чистих с прахосмукачката, я засмуках, без да искам. Разглобих прахосмукачката и започнах да я търся. Не бях я отварял с месеци, но след няколко часа почистване извадих от нея малки опаковки, прах, кучешки косми, остатъци от храна и обицата. Влязох вкъщи, очаквайки радостно посрещане, но дъщеря ми не се зарадва особено. Тя вече беше забравила да случката. Часовете, които прекарах сред боклука, за да открия обицата ѝ, не значеха нищо за нея.
Запитах се как Бог приема нашия отговор на Неговия спасителен дар. Той ни почиства от толкова много мръсотия, а ние дори не оценяваме това. Когато се чувстваме най-безпомощни и забравени, Той ни спасява, а ние дори не проумяваме какъв дар е това. Господ иска да сме в постоянно общение с Него. Дори да не разбираме това напълно, в лицето на Христос ни е подарено спасение. Ето това е истинска причина за радост!

Молитва: Слава да бъде на Бога, Който ни търси, намира ни и ни дава вечен живот чрез Исуса Христа! Амин.

Мисъл за деня:
Дарът на спасението трябва да ни носи радост и благодарност.

Автор: Робърт Еймс (Колорадо)

Да се молим за: РАДОСТ В ГОСПОДА.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1478804
Постинги: 2477
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930