Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2017 05:00 - МАЛКИ ДЕЛА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Затова, възлюбени мои братя, бъдете твърди, непоколебими и преизобилствайте винаги в Господното дело, понеже знаете, че в Годпода трудът ви не е напразен.“ (1 Кор. 15:58)

За прочит: 1 Петрово 4:8-11

Като всеки човек, който се грижи сам за болен родител, аз често се чувствам изморена и изолирана от света. Макар че има хора от църквата, които ми помагат, те си имат своите грижи и отговорности. Един ден беше особено трудно и той завърши със сълзи. Бях безпомощна и исках Бог да ми помогне.
На другият ден една жена ми изпрати кратко съобщение: „Аз те обичам!“ По-късно друга се обади, за да ми каже, че се моли за мен. Тя ми цитира думите на стара църковна песен, които ме насърчиха да не се предавам и да оставя товара си на Бога. В края на деня мой приятел, който е пастор, ми звънна, за да ме увери, че ме подкрепя в молитва.
Не гледам на всичко това като на съвпадение, просто виждам ясни знаци, че Бог вижда, чува и се интересува от всичко, което ни се случва. Той ме насърчи чрез моите братя и сестри. Те са тези, благодарение на които чувствам Божието присъствие в живота си.

Молитва: Благодарим Ти, Господи, че ни помагаш чрез всяко дело на посвещение, което вършат нашите братя и сестри, амин.

Мисъл за деня: Малките ни дела на любов и грижа могат да имат огромно влияние в живота на хората.

Автор: Кристъл Диксън (Охайо)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ ГРИЖАТ ЗА БОЛНИ ХОРА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445572
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031