Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2017 05:00 - ИСУС Е СЪЩИЯТ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 291 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Исус Христос е същият вчера, днес и до века.“ (Евреи 13:8)

За прочит: Йоан 1:1-5

Колко пъти са ти казвали: „Изобщо не си се променил!“, когато ти добре си знаел, че не е така? Всъщност, си се променил и то много. Как може някой да не се променя изобщо от раждането си? Дори да се чувстваме млади по дух, възрастта си казва думата. Било заради вътрешни или външни причини, всеки се променя.
Аз съм почти на 80 и не мога да изброя всичките промени, които съм преживяла в живота си - в училище, в колежа, а после - докато самата аз учех децата и работех като консултант за възрастните. Преживяла съм и промяна в цвета на косата си - от кафява тя стана бяла. През тези дълги години населението на родния ми град намаля наполовина. Светът също ми се вижда по-малък със съвременните технологии. Градът, в който живея сега, се разрасна и вече е двумилионен. Църквата, която посещавам от 1964 г., също се промени - сградата търпеше ремонти, пасторите се сменяха. Понякога промените ни натъжават, но те са неизбежни.
Колкото и да се променя нашия свят, винаги можем да благодарим на Бога за Неговите постоянни благословения - вярата, мястото, където се събираме с другите вярващи, възможността да изучаваме Библията и Неговото присъствие, водителство и любов, които ни обгръщат всеки ден. Най-много Му благодаря за Исус Христос - нашият Спасител, Който е същият вчера, днес и до века.

Молитва: Всемогъщи Боже, благодарим Ти за Твоето присъствие в живота ни, за водителството Ти, за необятната Твоя любов и за вечния живот чрез Исус Христос, нашия Господ. Амин.

Мисъл за деня: Много неща от живота се променят, но Христос е същия вчера, днес и до века.

Автор: Дина Танър (Тексас)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СЕ СТРАХУВАТ ОТ ПРОМЕНИТЕ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473411
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930