Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2017 05:00 - БЪРЗАШ ЛИ?
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Издирваш ходенето ми и лягането ми и знаеш всичките ми пътища.“ (Пс. 139:9)

За прочит: Рсалом 104:24-30

Една пролетна сутрин с тригодишната ми дъщеря бързахме да не закъснеем за градина. Аз почти тичах и започнах да се дразня, че малката изостава. Само на няколко метра от детската градина се наложи да спрем. Тя бе застанала на едно място и разглеждаше един камък, който се беше показал изпод топящият се сняг. Аз извиках ядосано, тя ме настигна и влезе в градината със сълзи на очи. Попитах я защо плаче, а тя отвърна хлипайки: „Исках само да разгледам малката дупчица там.“ Малката дупчица! Почувствах се, като че ли Бог иска да ми каже нещо. 
Той е навсякъде, всичко ни напомня за Него, дори малките и незабележими неща около нас. В един миг ядът ми стихна, прегърнах дъщеря си и казах: „Извинявай, обичам те!“ Срамувах се, че нетърпението ми я накара да се разплаче. Бог по още един начин ми напомни да забелязвам и малките неща около себе си и да обичам безусловно.

Молитва: Господи, благодарим Ти, че ни обграждаш с благословения; че си винаги на наша страна и ни показваш пътя, който трябва да следваме. С любовта Си ни помогни да се освободим от стреса, за да не караме никого от близките си да плаче. Амин.

Мисъл за деня: Стресът или Божият мир изпълват сърцето ти?

Автор: Ирина Куркина (Русия)

Да се молим за:
СЕМЕЙСТВАТА, ЗАТОРМОЗЕНИ ОТ МНОГО ПРОБЛЕМИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473054
Постинги: 2473
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930