Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2017 05:00 - НАШИТЕ НЕИЗГОВОРИМИ СТЕНАНИЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
1



 „Така също и Духът ни помага в нашата немощ - понеже не знаем как да се молим, както трябва; но самият Дух ходатайства в нашите неизговорими стенания.“ (Римл. 8:26)

За прочит: Римл. 8:26-30

Аз не съм израснал в здраво семейство, а в хаос и несигурност, затова и докато растях, си задавах много амбициозни цели.  Копнеех да бъда приет, да съм перфектен, да обичам колегите, приятелите и близките си истински. Съдех всеки, включително и самия себе си, според тези стандарти, но рядко някой отговаряше на тях.
Неудавлетворението започна да ме разяжда и малко по малко се отдадох на алкохола. Нощите ми минаваха в безпаметно пиянство. Животът ми се превърна в каша. Накрая жена ми ме напусна, като взе и децата, и така приключи бракът ми. Но Бог със Своята безпределна любов и милост работеше в живота ми. Дойде момента, когато предадох в ръцете Му проблема си и поисках да ми помогне. Той ми даде нов живот. При Него намерих истинско приемане и необятна любов - това, което бях търсил цал живот. Сега, благодарение на Бога, се радвам на прекрасен брак и имам църква, в която приятелите ми ме изпълват с радост.

Молитва: Татко, благодарим Ти за Твоята милост. Изцеляващата сила на любовта Ти не познава граници. Молим се, както Господ Исус ни научи: „ОТЧЕ НАШ, КОЙТО СИ НА НЕБЕСАТА, ДА СЕ СВЯТИ ТВОЕТО ИМЕ; ДА ДОЙДЕ ТВОЕТО ЦАРСТВО; ДА БЪДЕ ВОЛЯТА ТВОЯ, КАКТО НА НЕБЕТО, ТАКА И НА ЗЕМЯТА. ХЛЯБЪТ НАШ НАСЪЩЕН, ДАЙ ГО НАМ И ДНЕС, И ПРОСТИ НИ ДЪЛГОВЕТЕ НАШИ, КАКТО И НИЕ ПРОЩАВАМЕ НА НАШИТЕ ДЛЪЖНИЦИ. НО НЕ НИ ВЪВЕЖДАЙ В ИЗКУШЕНИЕ, НО ИЗБАВИ НАС ОТ ЛУКАВИЯ. ДА БЪДЕ ВОЛЯТА ТВОЯТА И  СИЛАТА, И СЛАВАТА, ВО ВЕКИ, АМИН.“

Мисъл за деня: Нищо в този свят не може да се сравни с вечния живот, който ни подарява Христос.

Автор: Тимъти Степан (Тексас)

Да се молим за:
АЛКОХОЛИЦИТЕ И ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474566
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930