Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2017 05:00 - БЕЗ СЪЖАЛЕНИЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Ако изповядаме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете и да ни очисти от всяка неправда.“ (1 Йоан 1:9)

За прочит: Фил. 3:7-15

Един много добър човек и духовен водач, когото винаги много съм уважавал, казваше, че живее, без да съжалява за нищо. За разлика от него, аз съжалявам за много неща. Прекарвал съм часове в прекалено обмисляне на думи, които съм казал, или разговори, които съм провел, както и в анализиране на действията си. Мислел съм какво съм можел да променя.
Апостол Йоан ни казва: „Ако изповядаме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете и да ни очисти от всяка неправда.“ Не всички неща за, които съжалявам са грехове, но повечето са били неправилни решения. Да кажем това да започна работа много далеч от семейството си, която ми отне радостта от рожденните дни и други семейни празници. С нищо няма да променим себе си или обстоятелствата, ако се връщаме назад и постоянно си мислим какво би могло да стане, ако бяхме постъпили по друг начин.
Разбрал съм, че за да водя праведен живот, не е достатъчно просто да съжалявам за миналото си, а с оглед на милото, погледът ми да бъде насочен към бъдещето, защото така ще мога да видя доброто, което Бог ми дава въпреки лошите моменти, които съм преживял. Предишните ни преживявания, особено допуснатите грешки, могат да ни направят по-силни и по-мъдри.

Молитва:
Господи, помагай ни да намираме почивка в Твоите любящи обятия и да знаем, че любовта Ти към нас е много по-силна от нашите съжаления и лоши спомени. В името на Исус, амин.

Мисъл за деня: Нека поверим неприятните спомени и чувството на тъга на Бога, за да ни даде Той освобождение.

Автор: Джак Камерън (Северна Каролина)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО РАБОТЯТ ДАЛЕЧ ОТ СЕМЕЙСТВАТА СИ.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1446193
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031