Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2017 05:00 - Неприятелите
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 173 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Ти си видял, Господи, да не премълчиш; Господи, да не се отдалечиш от мене.“ (Пс. 35:22)

За прочит: Псалом 35:17-28

От шести клас, докато завърших училище, все бях пренебрегван и обиждан. Опитвах се да свикна  с това, но често се прибирах в къщи разплакан, като обвинявах Бог, задето позволяваше това да се случва с мен. 
Когато получих покана за събиране на випуска десет години след нашето завършване, сърцето ми се изпълни с  гняв при спомена за многото несправедливости, понесени заради тези хора. Намерих утеха в Божието Слово, и по-специално - в Псалом 35. Насърчиха ме думите на псалмопевеца, че не иска да оставя враговете му да му се присмиват. Псалмът описваше съвсем точно онова, което чувствах, затова сърцето ми започна да се усмирява. Осъзнах, че Бог знае много добре какво ми причиняват другите и никога не ме оставя сам да се справям с последствията. 
Враждата против нас и несправедливостта винаги са болезнени, но не бива да живеем с товара на обидата и гнева. Бог, Който винаги е до нас, когато страдаме, иска да ни освободи от този товар и да ни даде свобода.

Молитва: Боже, Който винаги ни помагаш, напомняй ни, че си с нас, каквото и да ни се случва, както и че Словото Ти съдържа отговорите, които са ни необходими. Амин.

Мисъл за деня: Бог може да ни освободи от болката, която носим от миналото си.

Автор: Джъстин Шварц (Пенсилвания)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО ТЪРПЯТ НЕСПРАВЕДЛИВО ОТНОШЕНИЕ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1473231
Постинги: 2474
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930