Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 05:00 - Стари събития
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 172 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Понасяйте се един друг и един на друг си прощавайте, ако някой има оплакване против някого; както и Господ ви е простил, така прощавайте и вие.“ (Кол. 3:13)

За прочит: Кол. 3:12-17

Тридесет и шест години брак са ме направили толкова близък с моята съпруга, колкото не съм си представял, че е възможно. Но скоро между нас се породи първият ни за толкова време сериозен спор. Зададох ѝ въпрос, който смятах за напълно безобиден. Но нейната реакция, обвинението, че се държа обидно и снизходително,беше покъртителна за мен. Настръхнах - не бях казал нищо, което да предизвика такава остра реакция! Възмущението ми нарастваше. Обстановката се нажежи още повече, когато тя припомни стари събития, заради които все още таеше гняв. Думите ѝ ме нараниха. По-късно, докато разхождах кучето, не спирах да мисля за нейните думи. Дали припомнянето на неща, случили се преди много години, означаваше, че толкова дълго време тя ме смята за лош човек? Целият спор беше започнал съвсем безсмислено, но сега не можех да ѝ простя за това, което чух от нея. Словото обаче ни дава ясни и недвусмислени напътствия за прощението. Да не простя на съпругата си би означавало, че искам да я нараня така, както тя нарани мен. Колкото и да мислех за случилото се, не можех да оправдая нейният гняв. Но се замислих: колко пъти Бог е прощавал на мен! Реших, че аз също трябва да простя, и едва когато го направих, успяхме да разрешим проблема.

Молитва: Боже, нека никога да не забравяме за Твоята простителност и дълготърпение, за да бъдем и ние самите милостиви към другите и да им прощаваме. Амин.

Мисъл за деня:
Прошката означава изслушване и разрешаване на проблема.

Автор: Томас Дюри (Колорадо)

Да се молим за: ДЪЛГОГОДИШНИТЕСЕМЕЙНИ ДВОЙКИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1474949
Постинги: 2475
Коментари: 24
Гласове: 1708
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930