Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2017 11:26 - Началото на живота
Автор: cyrkvata Категория: Други   
Прочетен: 904 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 19.07.2017 11:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


Преди около две седмици бяхме в Пловдив, за да се видим със семейството ми. Посетихме също така и дядо ми. Преди време имаше проблеми с дишането поради вирус и прекара две седмици в болница. Тогава пак се видяхме и той изглеждаше много зле – отслабнал и трудно подвижен. Спомням си, че говорих с баща ми по телефона точно преди това. Каза, че никак не му харесва положението. Подозираше, че е възможно съвсем скоро да се случи най-лошото и искаше да ме подготви.

Една вечер преди година и половина сънувах сън за дядо. Аз и баща ми бяхме в къщата на село. Изведнъж се появи един голям звяр на двора. Ръмжеше и се насочваше към дядо ми, който се занимаваше с ежедневните си работи в градината. Уплаши се много като го видя и побягна навътре към лозето. Бягаше между редовете, но безуспешно – звярът се провря изневиделица и мина от страната, където беше той. Нахвърли се разярено, ухапа го и си отиде. Тогава дойде баща ми и го видя да лежи мъртъв на земята до лозата, а звярът си беше отишъл.

Събудих се и помолих Бог да не се случи нищо лошо с дядо ми. Казах Му, че не вярвам в този сън, защото вярвам в друго и се бях молила за друго. Бог ми каза, че сънят е от Него и ми го праща, за да ме подготви за това, което има да направи. Каза ми, че дядо е имал достатъчно възможности, но е останал коравосърдечен.

След работа се прибрах и легнах да си почина. Започнах да се моля за семейството ми. Мислех си как накрая, когато всичко свърши, ще е имало смисъл, и на Небето ще са всички хора, за които съм се молила. Благодарих на Бог, че ще спаси всеки един от хората, за които се моля, и че ще послуша всяка една молитва и че няма да пренебрегне нито една моя дума, но ще удовлетвори всичките ми желания. Благодарих Му, че във вечността всичко е приключило. Там на Небето, в ума ми, беше и дядо... Бог благоволи в молитвата ми.

Последният път, когато бях в Пловдив и се видяхме, той беше слаб, с кожа прилепнала към костите. В първия момент ми стана гадно. Тогава погледнах отново - Бог беше там. Не в него, но беше с него и му даваше сила. Зарадвах се ужасно много. Приближих се и разговаряхме. Излъчваше свежест, бодрост и сила. Никога не съм виждала смъртта толкова победена. Потъмнелите очни ябълки, потъналите в черепа очи, изкорубеният от старост гръден кош и добре отличаващите се кости ...не значеха нищо! Бог беше там и спасяваше дядо ми.

Той сега е по-здрав от когато беше в болница. Тогава му беше трудно да ходи, лесно се уморяваше и беше престанал да излиза. Сега отново излиза навън и ходи до магазина. Неговият „край“, за който баща ми говореше, се оказа нещо друго. Аз вярвам, че това не е край, а начало. Животът не започва със зачеването на дете, а започва там, където е Христос.

Искам да ви насърча да не мислите, че близките ви умират, да се молите за тях постоянно и да вярвате, че Бог ги спасява.



Тагове:   начало,   живот,   смисъл,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monbon245 - Амин и амин!
19.07.2017 15:57
Бог не благоволява в смъртта на нечестивия. За това наистина трябва да се молим за спасението на семействата си. Благословения!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cyrkvata
Категория: Други
Прочетен: 12591
Постинги: 6
Коментари: 1
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031