Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 05:00 - ГОСПОДАРЯТ НА НИВАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 443 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  „Понеже Бог не е пратил Сина Си на света, за да съди света, но за да бъде светът спасен чрез Него.“ (Йоан 3:17)

Прочит: Лука 18:9-14

Плевелите в цветните лехи бяха много повече от младите стръкчета, които с дъщеря ми засадихме преди няколко седмици. Започнах да ги отскубвам. В това време си спомних нещо, което се случи на сутрешния библейски урок. Един от посетителите се оплака от множеството хора, които изповядват, че са християни, а всъщност това не проличава от техните дела и те не дават никакъв плод. Аз уважавам този човек и работата му с младите хора от нашата църква, но изказването му ми прозвуча като самоизтъкването на фарисеите.
Няколко минути след неговите думи пасторът каза: „Аз съм щастлив, че не е моя работа да отсъждам чие сърце е праведно. Това е лично и засяга само отделния човек и Бога. Това, което аз трябва да правя, е да обичам всички.“
Исус ни каза да сме като децата: да обичаме като тях, да прощаваме бързо, да сме добронамерени към всеки. Ние работим за Божията градина. Нека засаждаме семена на вяра и с това да насърчаваме ближните си в един общ духовен разтеж. Но не бива да пренебрегваме някого и да го презираме, само защото си мислим, че неговият растеж не е достатъчен.

Молитва: Господи, благодарим Ти за възможността да работим на Твоята нива. Помагай ни да сме скромни и смирени работници, които поверяват всичките си усилия на Теб. Амин.

Мисъл на деня: Нека Бог отсява!

Автор: Карън Варли (Айова)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО РАБОТЯТ С МЛАДИТЕ ХОРА.   http://www.hristiqni.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=12407  



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469247
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930